Amerika 2016: Millbrae / San Francisco

Ons laatste hotel van deze rondreis: Best Western Plus El Rancho Inn.

Informatie:
Millbrae is een stad dat gebouwd is naast de grote stad San Francisco. Millbrae telt ongeveer 20000 inwoners. Hier ligt ook het ‘International Airport SFO’.

2-8-2016: Na ons ontbijt en een foto te hebben gemaakt van de ingang van Yosemite N.P. zijn we om 9.30 uur vertrokken richting Millbrae.

Ingangsbord Yosemite N.P

Onderweg kwamen we weinig bijzonderheden tegen en om 13.30 uur kwamen we aan bij ons hotel. Hier konden we ook alvast inchecken voor morgen. Scheelt ons morgen weer tijd op het vliegveld. De boardingpasses konden we printen.

Bij het hotel zagen we een zwembad, waar we direct een duik in namen. Na het zwemmen, hebben we de auto afgetankt en zochten we het restaurant van het hotel op en keken we terug op onze vakantie.

Zwembad

Hotel

Wat hebben we eigenlijk een fantastische ervaring opgedaan. Het was een droom, die nu uitgekomen is en we hebben er geen seconde spijt van gehad. Ook de kids hebben genoten van de reis en de rondreis met een SUV is ons prima bevallen.

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we terug naar Nederland, maar we kunnen nu wel zeggen dat ons verlate huwelijksreis geslaagd is!!